Mus czekoladowy na bazie awokado


Hej, dziś prze prosty i prze szybki przepis na pyszność nie dość, że czekoladowa to jeszcze strasznie zdrowa i jakby to na tym blogu mogło zabraknąć oczywiście stwierdzenia fit 😊😊😊


Myślę, że każdy z Was jadł już pastę z awokado na kanapkę, jeśli nie to żałujcie bo pycha, ale przepis jest za banalny, żeby go dodać, dlaczego? 🤗 Bo jedyne co musimy zrobić to zblendowac awokado, dodać sok z cytryny, doprawić np solą pieprzem, czosnkiem i aż Juz😍


Dziś wersja na słodko :)
Dla wszystkich lasuchów :)
Przepis też prosty, ale stwierdziłam, że dobór składników oraz proporcji przyda się Wam :) i podzielę się przepisem :)



Co potrzebujemy :)
Z tych produktów wyjdą dwie małe porcje, możecie np podwoić :)

-dojrzałe awokado
- 2 łyżki masła orzechowego 100%
- 3-4 łyżki kakao ciemne
- 2 Łyżki mleka (ja mam 0,5%)
- białko smakowe (opcjonalnie) jedna duza lub dwie małe miarki
- jeden duży banan
- 2-3 łyzki syropu daktylowego ( bez odżywki proponuję nawet 4)
- owocki do dekoracji :)



Co robimy :)

Kroimy awokado na pół i wyciągamy pestkę, trzeba łyżeczką wydrążyć awokado (lub widelcem) - nie trzeba tu go skraplac cytryna żeby nie zczerniał bo i tak będzie ciemny :) przy paście o której wspominałam trzeba skropić żeby nie czernial i nie wyglądał nie apetycznie :)

OK następnym krokiem będzie dodanie wszystkich składników do awokado i blendowanie na gładką masę :)

Na koniec przelewamy do słoików i dekorujemy owocami :)
Mówiłam że prościzna :)

Smacznego :)))



Komentarze