Super szybki chleb owsiany bez zakwasu

Cześć !!!



Dziś chcę podzielić się prze kozackim przepisem!


Really!!

Chleb na mące owsianej z dodatkami to ostatnio mój ulubiony przepis,

Od 3 miesięcy nie jem bialego pieczywa, serio null... Nic co białe :D a że bardzo lubię pieczywo to kombinuje i wymyśliłam super przepis na chleb który robi się z prędkością światła, mało tego jest tak pyszny normalnie jak z piekarni po prostu pyszka!




Czas roboty to też tylko 5 min serio, nie liczę czasu wypieku, ale 5 min?! Czy to nie jest krótko jak na wyrób pieczywa? 😂

OK, do rzeczy :)



Potrzebujemy :
-350g jogurt grecki gesty,
-25 łyżek mąka owsiana,
-2 łyżki siemię lniane mielone,
- 2 jajka,
-przyprawy (sól, ewentualnie pieprz) ,
-8 łyżek owsianki górskiej,
-4 łyżki  płatków błyskawicznych,
-łyżkę proszku do pieczenia,
- bakalie ( ja dodałam słonecznik i pestki dyni)


Wszystkie składniki mieszamy bardzo dokładnie w misce, ja wsypałam do środka jeszcze słonecznik, następnie do wyłożonej papierem formy wykladamy naszą masę, ja pestkami dyni posypalam wierzch chleba :)

Wkładamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy w 180st 35-45 min po czasie 35 min zaglądamy i patrzymy czy jest zarumieniony :)

Wyciągamy z piekarnika i można się delektować pysznościami :)



Komentarze