Garść o mnie :)



Hej wszystkim, mam na imię Monia mam 25 lat i jestem instruktorem fitness :)
Na codzień prowadzę zajęcia w klubie.
Zajęcia z trampolin, które ubóstwiam oraz zajęcia wzmacniające w tym również zdrowy kręgosłup.
Nie będę się rozpisywać, wszystkiego dowiecie się w czasie jeśli tylko zostaniecie tu ze mną na dłużej :)
Interesuję się również zdrowym odżywianiem i związanymi z tym tematami, także znajdziecie tu garść informacji również z tego zakresu :)
Postaram się Was motywować, przedstawiać propozycje ćwiczeń, to jak żyję, co mnie motywuje i jak fajną mam pracę i pasję, która daje mi kopa do życia !!!
Dodatkowo znajdziecie tu moją pasję włóczęgi górskiego, którą z racji dalekiego miejsca zamieszkania, zażywam za rzadko. Bo moje miejsce na ziemi to Tatry !!!
Tyle o mnie na początek.
Sumiennie dążę aby być lepsza w tym co robię, jak robię bo aspekt zdrowia w tym kontekście to dla mnie priorytet.
Mam nadzieję, że po czasie otworzę także swój własny kanał na yt  :)
To na dziś tyle !

Komentarze