Czekoladowe brownie z fasolą :)











Hej, hej :)
Muszę podzielić się przepisem na przepyszne Brownie z fasolą !Wiem, wiem jak to brzmi… z fasolą ??!! fujjj znaczy nie żeby fasola była fuj, ale że w tym sławnym czekoladowym brownie…. WOW
No tak, właśnie tak.
Powiem szczerze, że bardzo sceptycznie do tego przepisu podchodziłam. Dotychczas fasola czerwona lądowała u mnie w sałatce z sałatą i porem a tu … masz Ci babo placek… :D yyy BROWNIE!!! :D
Ja ogólnie jestem kulinarnym leniuszkiem… im prościej tym lepiej :) a jeszcze jak jest smacznie to już dla mnie bomba !
A ten przepis jest troszkę już oklepany, dużo go w sieci bo fakt jest taki, że jest bardzo FIT a to teraz takie modne :D modne, ale dlaczego skoro jest możliwość zastąpienia mega kalorycznego ciacha na mniej kaloryczne a równie pyszne? a uwierzcie to ciacho to miazga smakowa! Kubki szaleją, chcą więcej :D a mogą bo ciacho jest bez dodatku mąki i dosłownie ma 2  łyżki cukru, gdzie też można go zastąpić jakimś zdrowszym słodzikiem :)Przepis jest zmodyfikowany przeze mnie, ale nadal prosty bo w prostocie tkwi sukces, więc do rzeczy  :) :)
Potrzebne składniki:
Na zdjęciu powyżej przygotowałam wizualnie co użyłam, brakuje tylko jajek,banana, ale dokładnie jeszcze wymienię, a więc:
-2 jajka (całe)
-2 łyżki słodzidła (np cukier trzcinowy) lub więcej miodu (patrz niżej)
-puszka fasoli czerownej
-1,5 łyżki oleju kokosowego
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-1 łyżka miodu
-2-3 łyżek ciemnego kakao ( ja dodaje jeszcze łyżkę słodkiego )
- 1 banan  (duży!) :)
-2-3 miarki serwatki białkowej (opcjonalnie) lub białko o smaku neutralnym albo czekoladowym
Fasole płuczemy, osuszamy, dodajemy wszystkie składniki do fasoli , można dodać parę kropel jakiegoś aromatu np czekoladowego :) bądź wg uznania :)
Wszystko blendujemy ok 10 min
Musi być gładka masa, ciasto nie będzie aż tak pękać
Całą masę wylewamy do mniejszej keksówki
Wstawiamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy ok 40 min, max do 50 min, każdy ma inny piekarnik, najlepiej użyć patyczka i obserwować. Pieczemy w 180 stopniach :)
Ciasto za wiele nie urośnie i popęka więc tym nie ma się co stresować :)
Zanim wylejemy naszą masę, keksówkę smarujemy olejem kokosowym lub margaryna lub wykładamy papierem do pieczenia :)
Wyciągamy po czasie studzimy i mozna polać masą np czekoladową ( można przygotować samemu lub rozpuścić gotową GORZKĄ CZEKOLADĘ), posypać cukrem pudrem itd
Całość wkładamy do lodówki po ostudzeniu ok 0,5 h i wkładamy do lodówki na min 3 h, ale można na całą noc i rano mieć pyszne ciacho na śniadanko :)
Chwytajcie przepis i dzielcie się nim i dawajcie znać jak Wam poszło :)
SMACZNEGO!!!!! :)

Komentarze