Owsiane ciasteczka bez pieczenia :))))


Heeej wszystkim!!!
Kochani to mój cudowny, najlepszy, najłatwiejszy iii najsmaczniejszy przepis na ciacha owsiane
Chce się z Wami nim podzielić. Wiemy jak to jest brak czasu, praca, dom, obowiązki no cóż życie
Sięgamy czasem po różne smakołyki czekoladka, batoniki itd
Na pieczenie brak czasu… Wiadomo czas to pieniądz haha ale co jeśli możemy zjeść coś pysznego i mega zdrowego… Serio… Mój chłopak… Anty zdrowe odżywianie i healthy lifestyle pochłania te ciacha – baa szamie równo i ja również!!
Mam na nie dwa sposoby jeden to tylko przygotowanie w garnku a drugi zapieczenie ich w piekarniku dosłownie ok 10 min na ok 180 st :)
Dobrze to do rzeczy
Potrzebujemy :
- 2 szklanki płatków owsianych, najlepiej błyskawicznych
- szklanka ciemnego kakao ( od 70%)
-pol szklanki słodkiego kakao
-2-3 łyżki miodu (czubate)
-1 łyżka oleju Kokosowego
-względnie 1 łyżka masła orzechowego
-pół szklanki mleka
- dodajemy np owoce suszone, banana pokrojonego* orzechy  ( ja dodaje banan, zurawina lub rodzynki)
I tak dodajemy wszystko razem, mieszamy i wstawiamy na wolny ogień.
Dokładnie mieszamy aż porządnie się składniki wymieszaja i masa się zagesci. Jeśli się nie zagęszcza dodajemy wówczas płatków owsianych dalej mieszając :)
Zostawiamy na chwilę i formujemy na talerzu w kulki lub cokolwiek :)
I teraz już koniec.  W sumie można wsadzić do lodówki, żeby masa była szybciej zbita :)
Druga wersja to część pierwsza – identyczna tylko teraz wkładamy do piekarnika uformowane kulki i na każde ciastko parę kropel miodu i wsadzamy do piekarnika jw na ok 10min, wyciągamy i gotowe.
Można szamac :)
Zero mąki, zero cukru a przygotowanie i czas banalne :)
Mam nadzieję, że Wam będzie smakować i choć to zbyt apetycznie nie wygląda smakuje wyśmienicie :)


Komentarze