Energetyczne smoothie na bazie mleka migdałowego



Dziś mam baaaardzo prosty przepis na spadek mocy i energii! :)

Przepis, który dziś mam przygotowany może posłużyć jako zdrowy deser, przekąska lub jako energetyczny kopniak przed lub po treningu :)

Nie jest to skomplikowana receptura i sposób przygotowania.

Głównym składnikiem jest tutaj mleko migdałowe!




Ale .... nie musisz go kupować, możesz zastąpić np kokosowym, ale w przepisie zrobiłam bazę migdałową :)

Co potrzebujemy :)

- 2 łyżki wiórków kokosowych
- 1 banan
-400 ml mleka migdałowego ( na zdjęciu powyżej pokazane na ile wystarczyło - 2 małe filiżanki)
-2 łyżki kakao ciemne
-1,5 łyżki kakao słodkie ( możesz to ominąć lub zmniejszyć, ale wtedy będzie mniej słodkie:)
-2 łyżki masła orzechowego
- opcjonalnie - ja dodałam - 3 miarki białka... serwatki :) bezsmakowej :) aby uzupełnić dodatkowo białko w organiźmie,
Dodam, że często do różnych ciast itd przemycam własnie białko :):):):)

I np wiórki kokosowe lub płatki migdałowe do ozdoby na wierzch :)

Wszystko razem blendujemy :)

I pewnie Cię zaskoczę... JUŻ!

Przelewamy do szklanki i delektujemy się smakiem :)
Możesz ozdobić napój,  doda to efektu wizualnego :)

SMACZNEGO!!! :)






Komentarze