Fit kuleczki mocy!


Cześć!!!

Jak w tytule! Dziś dodam prosty przepis na przepyszne kuleczki, które dodadzą energii, przed i po treningu :)

Słuchajcie ten przepis nie jest jakoś super mało kaloryczny ! ale napewno jest fit !

Są bardzo proste w przygotowaniu, ale uprzedzam nie jest to tani interes, lecz fakt, że smakują naprawdę super i wiemy co jest tam dodane trochę to rekompensuje :)




Do rzeczy! Czego potrzebujemy!

-daktyle drylowane - 400g
-masło orzechowe - 130 g  ( najlepiej 100 % orzechów)
-orzechy ok 80g, ja dodałam trzy garstki ( tu dowolność! Ja miałam włoskie i laskowe, ale sprawdzą się też ziemne nie solone, są też tańsze :)
-kakao, wiórki kokosowe, orzechy (dowolność) - do obtoczenia kulek, oczywiście też opcjonalnie!
Możesz zmniejszyć ilość produktów proporcjonalnie np 200g daktyli, 70g masła orzechowego i 40g orzechów- jak dodasz ich więcej będzie bardziej orzechowe :)
Zaczynamy!
Daktyle moczymy we wrzątku, w tym czasie orzechy wkładamy do woreczka, bierzemy tłuczek i je "tłuczemy" na drobno- będą potrzebne jako składnik oraz do obtoczenia kulek
Następnie, daktyle blendujemy w blenderze lub w czymś co posiadacie i da im radę :)
Dodajemy do zblendowanych daktyli całe masło orzechowe, dalej blendujemy.
Dodajemy orzechy ( potłuczone) i mieszamy :)
Następnie będziemy formować kulki rękoma, można w rękawiczkach bądź bez :) z tej porcji wychodzi około 30 kulek, chyba, że zmniejszysz porcję  :) Zależy też  jak duże zrobisz.
Staraj się, żeby daktyle drobno zblendować, to wymaga trochę siły :D
Ręka boli jak nie wiem :D

Następnie, będziemy obtaczać kuleczki i tu już w czym chcecie ! na zdjęciu dodałam orzechy i kakao, ale bez tez smakuje obłędnie!



To by było na tyle !
Najgorsze jest blendowanie tych super twardych mimo wrzątku daktyli :D
Po za tym przepis pod względem prostoty oraz smaku zasługuje na najwyższą ocenę! Serio, nie tylko wg mnie, moja mama- anty fit :D pożera je bez opamiętania !
Spróbujcie i dajcie znać!



Komentarze