Zawijaniec z bakłażana :)

 Dziś prosty i szybki przepis, pomysł na kolacje.



Ja od dwóch tygodni jestem na redukcji i kombinuje z posiłkami i mam super przepis na pyszności, które oprócz tego że smakują pysznie to wyglądają obłędnie 😌😌😌😅

Przepis na zawijance z bakłażana z nadzieniem .

Co nam będzie potrzebne:
-jeden duży bakłażan lub dwa bo nadzienia mi dużo zostało.
-twarożek chudy


-ja dodałam rzodkiewki, cebulę, szczypiorek, sol i pieprz, ale tak naprawdę do masy z twarożka dodaj co chcesz :) pamiętaj tylko pokrój bardzo drobno.
- szynka ( możesz dodać jaka lubisz, możesz dodać też boczek podsmażony, ważne żeby to były długie plastry na długość bakłażana).
-oliwa z oliwek do podsmazenia bakłażana
 To lecimy




Pokrój bakłażana wzdłużna cienkie paski, podsmaż go na patelni z obu stron, dopraw.
Następnie na gotowy bakłażan połóż szynkę, pewnie będzie trzeba ją pokroić Mo chyba że jest już w paski.
Następnie przygotuj twarożek z warzywami, pełna dowolność :)
Połóż nasze nadzienie na środek i zawinie z dwóch stron, najlepiej wbijam wykalaczke lub złamane patyk od szaszłyka iii juuuhuu mamy to :) jeśli chodzi o bakłażana i smażenie to tak żeby się zarumienil :) po ok 2-3 min  z każdej strony :)

Smacznej zdrowej kolacji! 😘

Komentarze