Ciastka jaglane bez cukru, jajek i mąki :)

Witam, witam!







Między pakowaniem na wyjazd do Szklarskiej :) wypróbowałam przepis na ciasteczka jaglane, bez cukru, bez mąki i bez jajek, trochę wege :)

Są naprawdę przepyszne !!!
Nie są też drogie i naprawdę łatwe, więc same plusy :)



Co będziemy potrzebować :
- 1 woreczek kaszy jaglanej
- 2 łyżeczki kakao ciemne
- 2 miarki białka ( ja mam czekoladowe)
- 20 daktyli bez pestek
- 5 łyżek wiorkow kokosowych (plus do ozdobienia trochę :)
- 2 łyżki olej kokosowy
-jak ktoś lubi bardziej słodkie to jeszcze 2 łyżki miodu ja zrobiłam bez i było pyszne :)




Po kolei:

1. Wstawiamy wodę i do zagotowanej wody dodaj kasze :) gotuj jak na opakowaniu
2. Zalej daktyle wrzątkiem i poczekaj 15-20min aż zmiekna
3. Przestudz kasze i dodaj do daktyli, które wcześniej odsącz od wody :)
4. Następnie dodaj resztę składników i wszystko blendujemy na gładka masę :)

Rozgrzej piekarnik do 180 stopni.

5. Masę uformuj w kulki i ułóż na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, przygniec dłonią aby nadać im płaski kształt :) mi wyszło z tej porcji tyle ile na zdjeciu, ale zrobiłam trochę za grube :) pomiędzy lepieniem kulek możesz zmoczyc dłonie woda, będzie się łatwiej chwytać i lepic
I już włóż do piekarnika na 45min ale już po pół godziny sprawdź czy zrobiły się kruche, jak nie trzymaj dłużej :)



Mam nadzieję że będzie Wam smakowało, u mnie w domu skradł serca w pół godziny. Dobrze ze zdjecia zdążyłam  zrobic :))


Komentarze