Recenzja zegarka sunnto 3 fitness





Cześć !!!

Dziś troszeczkę inny post niż zawsze :)

Postanowiłam po Waszych pytaniach, opisać troszkę zegarek, który już miałam okazję parę razy testować :) Nie mówiąc o godzinach spędzonych na rozkminie ile on ma funkcji, których mnie jako osobę mało technicznie rozwiniętą :D przerosły :) oczywiście pozytywnie :)

Zacznijmy od początku

Mowa o modelu Sunnto 3 fitness gold :)

Pierwszy raz ujrzałam go na instagramie :)

Z racji tego, że na codzień jestem instruktorem fitness i ćwiczę codziennie, myślę, że taki "gadżet" na pewno nie będzie mi zbędny :)

Oczywiście cena troszeczkę zniechęcała, nie należy do tanich, niestety, ale na te funkcje nie należy też do najdroższych. Oczywiście było mi żal jak cholera tej kasy, a więc stery przejął mój facet, który wziął za pretekst zbliżające się święto :)


Dobra dosyć prywaty :)

Zacznijmy od plusów bo jest ich ogrom :)
- wygląd!- no dziewczyny nie powiecie, że jest on brzydki! Świetnie się prezentuje na ręce, mało tego ma funkcję zmiany "tarczy"- wyświetlacza, możemy mieć zwykłe wskazówki i wygląda on wtedy jak zwykły damski elegancki zegarek, bądź zmienić na cyfrowy i wtedy bardziej sportowo.
Wygląd na plus i to 100 %
Miałam zegarek do tej pory z decathlonu z pomiarem kcal, tętna z gps ale szczerze? nie nosiłam go, na zajęcia, nosiłam zwykły ledowy zegarek bo tamten po prostu mi się nie podobał, mimo funkcji jakich posiadał :) przyznajcie dziewczyny, że my patrzymy nie tylko na funkcjonalność, ale też na wygląd- co nosimy :)

- Jest to bardzo inteligentny zegarek, mierzy nam kroki, kalorie i tętno przez cały dzień nie tylko podczas treningu :)

- Do tego zegarka jest przypisana aplikacja sunnto app, którą możecie pobrać na telefon i zrzucać wszystkie swoje treningi, łącząc się przez bluetouch'a.

- Żeby pomiary były dobre, należy skalibrować zegarek, co to znaczy. Podać długość swojego kroku, wzrost, wagę, wiek,płeć. Jest to nie zbędne aby nasz mądry zegarek poprawnie czytał kalorie oraz ilość kroków :)

-Mamy bardzo dużo trybów sportowych, w samym zegarku jest ich tyle, że głowa mała!!!! niektóre sporty są tak wyszukane, że jestem w bardzo dużym szoku.
Dodatkowo w aplikacja ma mnóstwo innych trybów tylko tutaj będzie jeden minus dla tego zegarka, ale o tym później :)

-Zegarek ma tryb "odpoczynku" co to znaczy :)
Po każdym włączonym treningu, po zakończeniu, nasz mądrala pokaże nam ile musimy się teraz regenerować, przy zakładaniu na noc, czego ja osobiście nie robiłam, bo jestem osobą, która śpi sobie na swoich rękach :D nie zakładałam go bo zwykle się bałam, że go popsuję zniszczę itd, natomiast jeśli się z nim śpi, pokaże nam czy odpowiednio długo spaliśmy, czy wypoczęliśmy :) jak dla mnie bomba, pokazuję czy warto robić trening czy nie :)








-kolorowe wykresy! czy nie lepiej się patrzy na jakieś dane z pomiaru, jeśli są one kolorowe ?
Oczywiście :)
Nie dość, że w zegarku można już sprawdzić dokładnie trening to również po sparowaniu z telefonem poprzez aplikację jest tego jeszcze więcej :)

-Zegarek wyznacza sam nasz plan treningowy, nasze wytrenowanie, pułap tlenowy
Przy włączonych powiadomieniach ostrzega, że już starczy - slow down! a przy za małym obciążeniu motywuje :)

- Cel 10000 kroków dziennie również motywuje :) pokazuje ile na codzień robimy kroków :)

- Ważna rzecz jeśli chodzi o kalorie! Zegarek pokazuje ile mniej więcej ( na nasza wagę, wzrost i tryb życia) spalimy kalorii ogólnie w ciągu dni z treningiem lub bez :) jest to pomocne w wyznaczaniu diety i odpowiednim odżywianiu :)

- Teraz coś od instruktora :)
Zegarek bardzo szybko się ładuję a jego bateria przy intensywnym użytkowaniu starcza na długo

- posiada GPS i nawigację, która pozwala na uprawianie sportów na zewnątrz :) a później do sprawdzenia trasy na aplikacji :)

- Do każdego sportu - trybu, można sobie zrobić osobne interwały :) ustalić ich długość i ilość oraz czas odpoczynku pomiędzy

- Przy sparowaniu z telefonem, na zegarku pokazują się powiadomienia z telefonu np, jak ktoś dzwoni, pokazuje się na zegarku kto, tak samo SMSy i powiadomienia z portali społecznościowych, ale tylko przy sparowaniu z telefonem :)

- Można swoje treningi udostępniać i motywować się z innymi :)

Ma jeden minus !

W zegarku mamy dużo trybów, natomiast w aplikacji jeszcze więcej, niestety przy braku pasa który trzeba kupić osobno, nie odczyta nam naszego tętna ( mimo, że ma wbudowany w zegarek i czyta z nadgarstka) w tym wypadku potrzebny jest pasek na klatkę piersiową :( Trochę słabe przy takiej cenie, a wiadomo, że bez tętna nie będą te pomiary, aż tak dokładne :(
Oczywiście można jeszcze dokupić sobie gadżet na pedały od roweru i wtedy też będzie dokładniej mierzył, trochę nabijanie kasy, no ale cóż !
To połączenie o którym mówię znajdziecie w "Łączność"---> paruj tętno, paruj kroki itd

Myślę o kupnie paska, ale TAK TEŻ  jest ok :) jest bardzo dużo trybów można sobie to i tak ogarnąć :)

Dla kogo ten zegarek?

Jest on drogi, więc jeśli chcesz tylko żeby Cię motywował do ćwiczeń bo sama/ sam nic nie robisz, to go nie kupuj, natomiast jeśli jesteś aktywny to na sto procent przypadnie Ci do gustu :)
Jest to nowość na rynku, ale moje oczekiwania spełnia :)

Mają tez inne wersje kolorystyczne więc jest w czym wybierać :)

OSOBIŚCIE BARDZO POLECAM :)

JEŚLI MACIE JAKIEŚ PYTANIA PISZCIE POD ZDJĘCIEM NA INSTAGRAMIE BĄDŹ TU POD POSTEM :)




Komentarze