Zdrowe fit lody





Cześć kochani !!!

Dziś mam dla Was super alternatywę!
Za oknem coraz cieplej co skłania nas do kupowania i orzeźwiania się lodami czy też zimnymi napojami :)

Lato przed nami więc sporo wciągniemy tych słodkości :)
Lody to akurat jeden z mniejszych grzeszków, a zwłaszcza te które są pysznymi sorbetami z owoców :)


Ale...
Co jeśli można zjeść coś pysznego, słodkiego ZIMNEGO i mało kalorycznego a do tego !!!! ZDROWEGO, BIAŁKOWEGO :)))


Tak, mam dla Was przepis na pyszne lody ! akurat w tym wypadku będą czekoladowe :) ale myślę, że pokombinuję  z owocowymi :)

OK!

Potrzebujemy:

- 2 duże jogurty naturalne GĘSTE, bardzo gęste typu greckiego najlepiej :)
- 3 czubate łyżki miodu
- 3-4 czubate łyżki kakao ciemne !!!
- 3 miarki białka czekoladowego ( ja mam bio tech USA- muscle mass- serio jest świetne i nie drogie a smakuje bombastycznie !)
- dodałam jednego banana :)

Do ozdoby dałam pokrojone truskawki i migdały ;)




Co dalej ?:)

Bierzemy wysokie naczynie i wszystko blendujemy, wlewamy do naczynia które szczelnie zamkniemy :) mi wyszło na 3 porcje jak na zdjęciu, ale dość spore i syte :)



Wkładamy do zamrażalnika, ja niestety za długo nie wytrzymałam :) po 2-óch godz wyjęłam z zamrażalnika :) ale myślę, że warto zrobić je dzień wcześniej i potrzymać troszkę do zamrożenia :)

Są super świetne , smaczne i ogólnie  szał !!!  :D
Smacznego :)




Komentarze